Máte-li důvod reklamovat zboží zakoupené z našeho eshopu, prosím, vyplňte náš reklamační formulář, který můžete stáhnout zde.
Reklamace se řídí dle obchodních podmínek a reklamačního řádu.
Pro vyplnění reklamačního protokolu doporučujeme postupovat následovně:
Podrobně a přesně popište reklamovanou závadu (předmět reklamace), abychom mohli lépe porozumět vašemu požadavku.
Uveďte přesný popis veškerých postupů, které jste prováděli na zakoupeném zboží od okamžiku jeho nákupu (včetně aplikace). Zaměřte se zejména na použité techniky, přípravky a jejich koncentraci, dobu působení, množství použitého přípravku, a stav výrobku bezprostředně před vznikem závady. Popište také, kdy a za jakých okolností závada vznikla.
Přiložte fotografie, které by nám mohly pomoci lépe pochopit povahu reklamace.
Doporučujeme doložit doklad o zakoupení zboží a zaslat nám reklamovaný výrobek v originálním obalu, který jste obdrželi při koupi.
Pro zajištění bezpečného doručení reklamace doporučujeme poslat zboží jako pojištěný doporučený balík. Reklamované zašlete na adresu: Barbora Krejčíková, Přístavní 23, Praha 7 - Holešovice, 17000. Pokud preferujete osobní doručení reklamace, prosíme o předchozí domluvu e-mailem na adrese shop@mytapes.cz.
Těmito informacemi nám pomůžete usnadnit a urychlit proces posouzení vaší reklamace a zajistit, že budeme schopni adekvátně zareagovat na vaše potřeby. Děkujeme za vaši spolupráci.