Reklamační řád

Tento Reklamační řád pro spotřebitele (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu Mytapes.cz, s provozovatelem:

Valentýna Hypšová, M.Sc., podnikající jako fyzická osoba, se sídlem: Kymrova 102/3, Praha 9, 196 00 identifikační číslo: 14038226

Telefonní číslo: 601 535 200
Kontaktní e-mail: shop@mytapes.cz

 

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

 

Jako prodejce odpovídáme za to, že vám bylo dodáno zboží, které jste si objednali a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

 

- Má vlastnosti, které byly sjednány nebo které můžete očekávat s ohledem na typ zboží.

- Je v množství, míře a hmotnosti dle objednávky.

- Vyhovuje zákonným požadavkům.

- Je vhodné pro účel uváděný v popisu nebo obvyklé použití.

- Odpovídá kvalitě sjednané při nákupu nebo stanovené zákonem.

- Nemá právní vady, například zástavní právo třetí osoby.

 

Dále odpovídáme za to, že se tyto vady neobjeví v záruční době. Na některé výrobky může být poskytnuta delší záruka za jakost. Její délka je uvedena na webu.

 

Za vadu nelze považovat odlišnost barev ve skutečnosti a na zobrazení. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo vrátit je do 14 dnů v souladu s podmínkami.

 

2. Jaká je záruční doba?

 

U nepoužitého zboží je záruční doba 24 měsíců, u použitého 12 měsíců. Pokud je uvedeno datum použitelnosti, platí záruka do tohoto data. Při výměně zboží se záruční doba prodlužuje o dobu opravy.

 

U kosmetiky je datum trvanlivosti uváděno jako "Spotřebujte do...". U výrobků s trvanlivostí přes 30 měsíců je použit symbol otevřené nádobky s údajem o době použitelnosti po otevření.

Zboží má omezenou životnost. Po tuto dobu bude způsobilé pro obvyklé použití a zachová si obvyklé vlastnosti při doporučené péči.

 

2.5. Vezměte prosím na vědomí, že vlasy mají omezenou životnost z důvodu jejich povahy. Po dobu této životnosti zaručujeme, že zboží bude vhodné k použití pro obvyklý účel nebo si zachová obvyklé vlastnosti.

 

Životnost vlasů je 4-6 aplikací. Záleží na péči a používání doporučené kosmetiky. Zachování vlastností závisí na péči dle návodu.

 

2.6. Rovněž vás upozorňujeme, že zachování obvyklých vlastností po celou dobu životnosti jednotlivých produktů je závislé na dodržování doporučené péče o prodloužené vlasy. Tato péče je uvedena na našem webovém rozhraní a bude vám zaslána na váš kontaktní email, který jste uvedli při objednávce.

 

3. Jaká jsou vaše práva v případě vadného plnění?

 

3.1. Vaše práva v případě vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2165 až 2174.

 

3.2. V souladu s uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:

 

  • Dodání chybějícího zboží, pokud vám bylo dodáno zboží v menším množství, než bylo ujednáno, nebo vám bylo dodáno nekompletní zboží, máte právo na doplnění chybějícího zboží.
  • Přiměřenou slevu při vadě při převzetí nebo v když se vada projeví během záruční doby
  • Výměnu vadného zboží, není-li to neúměrné povaze vady a nepůjde o nepodstatné porušení smlouvy.
  • Vrácení peněz při podstatném porušení smlouvy z naší strany za splnění následujících podmínek:
  • Dodání vadného nebo nekompletního zboží představuje zásadní porušení smlouvy; nebo
  • Není možné odstranit vadu, která zamezuje řádnému používání zboží, nebo nelze vadné zboží vyměnit (např. protože již není výrobkem na trhu); nebo
  • V zboží se vyskytuje více vad současně (alespoň tři), z nichž každá brání řádnému užívání zboží; nebo
  • nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace do 30 dnů od uplatnění reklamace.

 

Podmínkou je vrácení zboží v původním stavu, nebo ve stavu odpovídajícím opotřebení.

Výjimky jsou změna stavu při prohlídce či použití před objevením vady. Dále pokud stav nebylo možné udržet či bylo zboží částečně spotřebováno před objevením vady. V těchto případech se vrací, co je možné, a poskytne se náhrada do výše prospěchu z použití.

 

4.  Kdy nelze uplatnit práva z vadného plnění?

 

4.1. Práva z vadného plnění nejsou uplatnitelná v následujících situacích: pokud jste měli vědomost o vadě před převzetím výrobku; pokud jste sami způsobili vadu; nebo pokud záruční doba již uplynula.

 

4.2. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na následující případy: - opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým užíváním; - vady, které odpovídají míře používání nebo opotřebení výrobku v okamžiku jeho převzetí; - výrobky prodávané za sníženou cenu – týká se pouze vad, které byly při prodeji smluvně dohodnuty; nebo - výrobky, u kterých je známo, že nemohou vydržet po celou dobu trvání záruční doby z důvodu jejich povahy.

 

5. Jak postupovat při reklamaci?

 

5.1. V případě vady výrobku uplatněte reklamaci bez zbytečného odkladu od okamžiku, kdy jste vadu zjistili.

 

5.2. Reklamaci přijímáme poštou na adrese:


Barbora Krejčíková

Přístavní 23

Praha 7 Holešovice

17000

 

5.3. Doporučený postup při reklamaci: - Prosíme vyplňte reklamační formulář, který naleznete na našem webovém rozhraní zde. Následně zašlete tento formulář na email: shop@mytapes.cz. - Rovněž nás informujte, jaké právo z vadného plnění si zvolíte, tedy zda požadujete doplnění chybějícího zboží, slevu z kupní ceny, výměnu vadného zboží nebo jeho součástí, opravu výrobku, vrácení peněz, nebo jiná práva podle tohoto reklamačního řádu a občanského zákoníku. - Reklamovaný výrobek zašlete spolu s uplatněním reklamace na naše sídlo nebo provozovnu. Doporučujeme zboží řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození či ztrátě. - K reklamaci přiložte doklad o zakoupení zboží nebo daňový doklad - fakturu, pokud byla vystavena, nebo jiný doklad prokazující nákup výrobku, a popište vadu výrobku a navrhněte způsob řešení reklamace. Nesplnění některého z těchto kroků nebrání vyřízení reklamace v souladu se zákonem.

 

5.4. Okamžikem uplatnění reklamace je den, kdy nám byla oznámena vada a požadavek na nápravu vadného výrobku.

 

5.5. Reklamace bude vyřízena ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. U některých výrobků nebo služeb může být potřebná delší lhůta pro odborné posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena co nejdříve a nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

5.6. Pokud vyberete právo, které z objektivních důvodů nemůže být přiznáno (např. u neodstranitelných vad nebo v případě nemožnosti výměny výrobku), budeme vás okamžitě kontaktovat a můžete si zvolit jiné právo podle tohoto reklamačního řádu.

 

5.7. Po uplatnění reklamace obdržíte písemné potvrzení o přijetí reklamace, které bude obsahovat informace o uplatněné reklamaci a žádost o řešení. Po vyřízení reklamace obdržíte potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně informace o opravě a době jejího trvání, nebo písemné odůvodnění odmítnutí reklamace.

 

5.8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu rozumných nákladů spojených s uplatněním reklamace. Vezměte prosím na vědomí, že tuto žádost musíte podat do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro reklamaci v souladu se zákonem, kde je třeba nahlásit vadu.

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 17.7.2023

Copyright © 2023 My Tapes
usercart
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram