Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího dle nových platných právních předpisů upravují Obchodní podmínky.
V jakém stavu by mělo být vrácené zboží
Zboží by mělo být ve stavu v jakém zboží kupující převzal. Kupující by měl vrátit zboží čisté, úplné, nepoškozené, nepoužité, včetně příslušenství a všech dárků, které ke zboží dostal. Zboží by mělo být vráceno včetně originálního obalu a s visačkami (pokud k němu náleží).
Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Pro zajištění bezpečného doručení doporučujeme poslat zboží nejlépe Zásilkovnou nebo jiným soukromým dopravcem (prosím NEposílejte produkty zpět Českou poštou - zásilky se ztrácejí a nejsou doručovány) na adresu:
Valentýna Hypšová
email: valentyna.hypsova@gmail.com
Tel.: +420 773 731 474
Zenklova 31
Praha 8
180 00
Česká republika
Prosíme, neposílejte balík na dobírku. Takový balík nemůžeme převzít, protože nevíme, v jakém stavu je zboží.
Pokud preferujete osobní doručení, prosíme o předchozí domluvu e-mailem na adrese shop@mytapes.cz.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
Kdy dostanete zpět své peníze?
Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Peníze vracíme převodem na účet, proto nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu.
Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.
Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být ve stejném stavu jako při vrácení zboží viz výše. Dopravu za vrácené zboží od zákazníka k nám hradí zákazník. Další informace viz Obchodní podmínky.
Postup při výměně zboží:
Máte-li důvod reklamovat zboží zakoupené z našeho eshopu, prosím, vyplňte náš reklamační formulář, který můžete stáhnout zde.
Reklamace se řídí dle obchodních podmínek a reklamačního řádu.
Pro vyplnění reklamačního protokolu doporučujeme postupovat následovně:
Podrobně a přesně popište reklamovanou závadu (předmět reklamace), abychom mohli lépe porozumět vašemu požadavku.
Uveďte přesný popis veškerých postupů, které jste prováděli na zakoupeném zboží od okamžiku jeho nákupu (včetně aplikace). Zaměřte se zejména na použité techniky, přípravky a jejich koncentraci, dobu působení, množství použitého přípravku, a stav výrobku bezprostředně před vznikem závady. Popište také, kdy a za jakých okolností závada vznikla.
Přiložte fotografie, které by nám mohly pomoci lépe pochopit povahu reklamace.
Doporučujeme doložit doklad o zakoupení zboží a zaslat nám reklamovaný výrobek v originálním obalu, který jste obdrželi při koupi.
Pro zajištění bezpečného doručení reklamace doporučujeme poslat zboží nejlépe Zásilkovnou (prosím NEposílejte produkty zpět Českou poštou - zásilky se ztrácejí a nejsou doručovány) na adresu:
Valentýna Hypšová
email: valentyna.hypsova@gmail.com
Tel.: +420 773 731474
Zenklova 31
Praha 8
180 00
Česká republika
Pokud preferujete osobní doručení reklamace, prosíme o předchozí domluvu e-mailem na adrese shop@mytapes.cz.
Těmito informacemi nám pomůžete usnadnit a urychlit proces posouzení vaší reklamace a zajistit, že budeme schopni adekvátně zareagovat na vaše potřeby. Děkujeme za vaši spolupráci.